Kärleksfilm

Efter en härlig After Work så går vi hemåt och det känns så skönt att komma hem efter en arbetsvecka:) Lutar oss tillbaka i soffan och ser..............
Tove och Erik ger mig rysningar - vilka ungdomar som redan är fullfjädrade artister........jag är imponerad:)

Maken går till sängs efter en hård arbetsvecka och jag är chef över fjällkontrollen och hamnar okontrollerat på svt där det visas en av tidernas bästa filmer...........Broarna över Madison County med Meryll Streep och Clint Eastwood - känslan i filmen är helt underbar:)) I LOVE IT........

Så att jag inte blir alltför känslosam så får jag gå in på Farmville och sköta om mina djur - den här kossan behöver hjälp nu.............filmen får mig snart att börja lipa och det är inte ett bra avslut på en fredagkväll.......
Positivt tänkande är det som gäller // Kärlekskossan Mia

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0