Kärlekens ljus

I helgen har vi tänt ljus för våra älskade som inte längre finns med oss i jordelivet. Det ger faktiskt en stark tröst och känsla av kärlek att tända ett ljus och låta tankar/känslor fokusera genom ljuset till våra älskade. Även om jag inte kunde vara på plats på en grav som står mig kär, pappa är begravd i Sandviken, så fanns han i mina tankar när jag tände ljus överallt i stugan. Mina tankar gick också till de ungdomar som så tragiskt förlorat livet och deras anhöriga. Så här såg det ut hos oss i stugan;



Tekniken funkar inte för mig så ni får vara vänliga och vända datorn eller lägga er ner för att se hur mysigt vi har haft det i helgen......

Förutom att vi haft det mysigt med promenader, broderier, tv, god mat, vin m.m. så har jag fått mig en detox från internet.....vårt internet fungerade inte så jag har inte kunnat vara i kontakt med "omvärlden" på flera dagar. Hade lätt abstinens på torsdag när jag insåg problemet men jag uppmanade Julia att sköta min farm på FB och meddela mina vänner att jag inte kunde förmedla mig under helgen - helt absurda åtgärder!!!!!  men jag har lätt att fastna i olika saker så nu var det väldigt väldigt bra att jag fick känna på detta teknikberoende och få ett avbrott i detta. Maken var väldigt nöjd eftersom jag nu spenderade mycket mer tid med honom - han är lätt svartsjuk på min laptop:))) I vart fall är jag nu tillbaka - utvilad som bara den, så håll i hatten!!!! Kramisar Mia Fia


Kommentarer
Postat av: skogsmulle

Så fantastiskt mysigt, du kan få till det Mia Fia

2009-11-04 @ 17:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0