Kära Julia

Varannan helg är Julia hos sin pappa Börje som är en fantastisk pappa och jag kan inte var mer lyckligt lottad än att just vi skaffade barn tillsammans. Vi har fått de mest fantastiska döttrar tillsammans och vi har, trots skilsmässa, en underbar relation fortfarande. De helger som Julia är hos pappa så blir det lite tomt i mammahjärtat men det är bara för att jag är en så stor egoist:) Varannan söndag är verkligen bästa söndagen för då kommer Julia hem till mamma och jag blir så lycklig när jag hör henne komma i dörren och när jag ser henne är det som att hon varit borta hur länge som helst! Jag är så lycklig att vi av olika skäl valde att ha 6 år mellan våra barn vilket innebär att jag får ha kvar Julia hemma flera år till........Ett av mina stoltaste tillfällen var Kulturnatta 2008 då Julia var mannekäng på stora scenen med kläder från hennes kompis Jasmin (Candyfloss) - kan ett mammahjärta brista? Ja, nästan av stolthet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0