Julbelysning - Yes:)

Jag älskar allt som har med julpynt att göra vilket inkluderar belysningar ute och inne i alla former samt glitter och girlanger, tomtar, kulor m.m.m.m. Det är mörkt och trist ute vilket är helt normalt för november men jag har noterat då jag är ute med hunden att det finns vissa som tjuvstartar med att julbelysa balkonger, sätta adventsstakar i fönster m.m. för att lysa upp tillvaron men det får man inte göra!!!!!!! Jag vill också men samtidigt vill jag inte tjuvstarta julen. Vi ska ha det mörkt och trist i november - punkt slut:)))) I vart fall har jag inhandlat belysning med grangirlang till balkongen och jag kan lova att det kliar i fingrarna men inte än - ha tålamod kära Maria. Jag har dock kommit på att jag måste julpynta en vecka före advent eftersom jag är på Kanariöarna på första advent och jag kan ju inte julpynta andra advent så jag har dispens att börja en vecka tidigare än alla andra - så det så!!!! Således kan jag börja om ca 10 dagar - toppen!

 
Me like:)) Maria "juldekorationsfantasten" Söderberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0