Jämlikhet!

Jag har hört talas om något som heter jämlikhet i hemmet men det måste ju vara något modernt trams som jag totalt har missat:) "Städa, städa varje fredag och så varje dag - det tycker jag är bra" ( I HELVETE HELLER ) men lik förbannat så gör jag det och ju mer irriterad jag blir så desto mer städar jag - är det normalt??? Skönt att vräka ur sig och karln märker ju ingenting men i morgon så är jag givetvis vanliga positiva Mia Fia // Städ-, tvätt-, handlings-, pyssel-, jobb-, mat-, kärlekstanten ska gå isäng..........KRAM

Kommentarer
Postat av: EmyPemmy

Men lilla mamma. sluta städa. då måste någon annan göra det :) hoho. men du är bäst. det blir supermysigt på lördag iallafall. jagälskar dig! och jag gillar din blogg. du är jätteduktig faktiskt. puss!

2009-11-19 @ 09:28:14
Postat av: Marre

Tack hjärtat:)jag har städat lite mindre idag men det beror på att ridningen var så grymt jobbig!! Lördag blir världsklass!!

2009-11-19 @ 23:27:21
URL: http://mialuttu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0