Jag "älskar" bling bling...



Jag har och har alltid haft en viss kärlek till "krafs". Jag har blivit bättre och köper inte allt som glimmar:)) utan nu försöker jag att begränsa mig till julen och då blir det i överflöd!!! I vart fall finns det vissa små saker i mitt hem som verkligen kan förgylla min dag och som jag verkligen "älskar". Den här söta ljuslyktan hittade jag på en liten butik i Brûgge med rosa gnistrande stenar - som det bara stod "Maria" på! Maken köpte bronsstatyer av golfare som kostade en och annan peng men jag blev så glad och är det forftfarande över min rosa lilla lykta som inte kostade mer än 5 Euro! Idag behöver vi verkligen lysa upp tillvaron inomhus för en tristare start på november månad kan man bara inte ha !!!! Rosaskimrande hälsningar till Er alla..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0