Home Sweet Home

Jag älskar att åka bort och bli bortbjuden men "borta bra men hemma bäst" - ingen protest! Nu var vi på middag igår och hos svärfar idag. Jättetrevligt men så otroligt skönt att komma hem - dessutom är hemmet faktiskt i fint skick:))

  Vårt kök har fått en tjuvstart på julen..

Jag är mycket nöjd med mina nya gardiner och längtar efter att fylla hyllan över bordet med tomtar!!!



I matrummet på bordet (duk från stranden i Kamala, Thailand) står underbara ljusstakar och kruka som jag älskar och som jag hittat hos Evelina på Creative Lounge i Umeå - hon har så mycket fint, www.creativelounge.se till hemmet.....titta in på websidan:)

Saker är saker och kan ju egentligen inte älskas för de ger ju ingen kärlek tillbaka men jag kan bli så glad över vissa saker här hemma att det är en form av kärlek. Likadant kan det vara med kläder och jag har en förkärlek för väskor:) Det är ett måste att köpa en ny väska när jag åker utomlands och mitt senaste fynd är denna väska som bara stod och väntade på mig i en butik på Malta

      Soffiga myskramar // Blärran


Kommentarer
Postat av: skogsmulle

Håller med dig, "borta bra men hemma bäst". Ni har ett supermysigt hem, så det så:-)

2009-11-09 @ 16:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0