Godnatt-Katt

Jag är något av en nattuggla men jag älskar verkligen min säng  och att sova på morgonen. Känner igen mig i den här lilla figuren som jag verkligen gillade på 80-talet (hoppas att det är rätt årtionde) när han och Ådi gjorde entré........Lasagne och att lata sig - gillar livsfilosofin även om det vore helt omöjligt för mig att anamma det i verkligheten.........Nu ska jag sova lika skönt som Katten Gustav och som mina katter, hund, man och dotter redan gör
Purriga godnattsnarkningar !!!  Marre

Kommentarer
Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman

haha, ja det är ju kanon bra att du håller med mig den här gången ;)



Hoppas din vecka har varit bra än så länge. Här har vi mest bara varit sjuka fram och åter. Så den där livsfilosofin om vila och lasagne har varit den vi försökt hålla oss till den senaste tiden.

2009-11-11 @ 10:02:18
URL: http://tvattlapp.blogg.se/
Postat av: Marre

Purrfekt:)) Krya på Er....

2009-11-11 @ 17:38:05
URL: http://mialuttu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0