Goda vänner

Goda vänner är verkligen livets bästa krydda. I går var vi bjudna på middag hos Danne och Leena ute i Kolmnäsudden. Vi hade en helt fantastisk samvaro och maten var bland det bästa jag ätit i hela mitt liv; förrätt -Kräftsoppa med hembakat kantarellbröd, varmrätt - älgfilé fylld med gorgonzolaost,




 färsk sparris och klyftpotatis (helt sagolikt) och till efterrätt härlig jordgubbssås med vaniljglass. Det var femstjärnigt och dessutom fick man förmånen att se när hela anrättningen tillagades i deras underbara kök:) Som pricken över I:et så hade våra vänner ritat hur vårt nya kök i stugan skall se ut och jag kan inte annat än säga att jag är grymt imponerad. Det kommer att bli öppen planlösning med köksö. Inredningen kommer att gå i svart och ek.........oj vad jag skall laga god mat!


Tack kära vänner och jag skickar också en hälsning till alla mina vänner som betyder så otroligt mycket för mig i livet // Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0