Fredagsmys

Idag är det på nytt fredag och hur skönt är inte det? Helt underbart och inget som är betungande på jobbet varför jag, maken och Zigge åker ut till stugan. Jag skall sätta upp julbelysningar i träden ute i stugmörkret så att vi syns på Puttgränd:)

Maken och Zigge stannar kvar i stugan över helgen men jag åker hem imorgon för att ha tjejmiddag med:
 och


 och sist men inte minst

 



Jag längtar..................Inget internet i stugan så det blir inget blogginlägg förrän tidigast i morgon och då kan jag berätta om vår härliga samvaro!!

NJUT AV FREDAGENS MYS INOMHUS .............. Maria


Kommentarer
Postat av: Bror Söderberg

Att se Gunborg i en blogg var stort...det trodde jag inte att jag skulle få uppleva...

2009-11-26 @ 22:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0