Emily - min älskade bästis & dotter!



Det är med sorg och glädje som ens barn växer upp och flyttar från lilla mamma men sorgen är min egoist att vilja ha allt kvar:) Jag är så stolt och lycklig över att Emily nu har egen bostad (hur mysig som helst), ett jobb som hon älskar och vänner som är "priceless". Tyvärr är det väl så att att hon har det för bra eftersom mammy inte behövs lika mycket som förr men jag är överlycklig över det även om jag saknar Dig hjärtat........i vart fall så hade jag och Emy en underbar eftermiddag då jag och Zigge cyklade över till henne; vi fikade, pratade, sorterade och umgicks med varandra - underbart att kunna slappna av och vara med bästis-Emily som jag älskar över allt!

Snygga bilden är från vårt Gotland sommaren 2007 // Bästiskramar från Mamy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0