Bloggvärlden

Jag har tidigare medgett att jag följer Carolina Gynnings blogg för att jag gillar henne men jag följer inte bloggen längre:( Jag gillar hennes konst, parfym m.m. men jag har tröttnat på all reklam som hon gör och det är lika med så många andra bloggar som jag har tittat på - allt handlar bara om att göra reklalm för en massa produkter.... men den enda blogg som jag nu följt ett tag är hans:

alex-schulman_61584118.jpg men nu slutar jag för nu har han också med "Dagens outfit" i sin blogg och jag gillar verkligen inte det uttrycket för det blir = reklam för något märke eller produkter som man som bloggläsare skall köpa!!! Jag vägrar acceptera denna smygreklam! Annars gillar jag verkligen hur han skriver.........I övrigt så trodde jag att att bloggar verkligen var som vår tids dagböcker men det mesta handlar om att synas och att få bekräftelse.....sånt håller ju inte jag på med:)) Återigen GODNATT - nu måste jag ta hand om alla mina djur, både fysiskt och virtuellt:)) Marran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0