Bit ihop eller bryt ihop?

Idag är det svårt att vara positiv och kärleksfull. Känslorna känns som ett fyrverkeri inom mig men jag vägrar att bryta ihop eller vika ner mig......alternativet blir således att bita ihop:) På jobbet har jag stökat undan allt jobbigt, köpt gardinstänger, satt upp dem plus gardiner och dessutom varit osedvanligt trevligt .... väl hemkommen så kunde jag inte sitta still fast jag försökte att vila, men upp och hoppa nyponsoppa - sätt fart på en lasagne till middag, tvätta, dammtorka, städa kattrummet, stöka omkring i alla skåp som jag kunde hitta:) Va´fan är det i dessa piller som jag nu slutat ta - om det här fortsätter så kommer vi att få ett helt nytt hem:)))



Jag är faktiskt barnsligt förtjust i fyrverkerier ........... Sprakande kramar // Marran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0