Belysning och kristall:)

I livet behövs ljus för att kunna se framåt men i den praktiska vardagen behövs ljus för att kunna nuet och vilka kläder man tar på sig. Vi har haft en snygg kristallkrona i sovrummen men man ser ingenting. Dagens projekt var att köpa en lampa som faktiskt fyller funktionen - LJUS:) Vi hittade en superbra lampa men kanske inte supersnygg men just nu är det praktiska viktigare än det estetiska!!! I vart fall blev kristallkronan tvättad med Yes och fick en ny plats i hallen och i morgon blir det tvätt av våra andra kristallkronor;

 Pers favorit i vardagsrummet !

 

Min favorit som faktiskt inköptes på min 40-åriga födelsedag! Kristallkronor/lampor är förmodligen gammeldags men det verkar som att kristall har fått en renässans och det är underbart - jag gillar, som bekant, det mesta som glimmar // Briljanta godnattkramar från Maria" Bling bling" Söderberg


Kommentarer
Postat av: Skogsmulle

ja kristall är vackert..........jag har en som jag inte får plats med. Du villa kolla på den om den kanske får platsen oss er? Hör av dig isf:-)

2009-11-15 @ 15:32:01
URL: http://http//:
Postat av: Carina

Jag har köpt en likadan som inköptes på din 40-årsdag och den hänger i sovrummet. Kanonfin... Bara det blir lagomt med bling, bling, så är det snyggt, eller hur...

2009-11-23 @ 18:59:46
Postat av: Maria

Lagomt är bäst:)

2009-11-28 @ 00:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0