After Work

Det är verkligen fredagskänsla att gå på After Work och då man inte gör det alltför ofta så känns det så härligt. Sist vi var på After Work var för två veckor sedan och det var en annorlunda variant - vi var inbjudna till SURF (Södra Umeå Ryttarförening) och man fick då pröva på att rida. Jag inviterade maken och vår biträdande jurist Kalle - gav dem en whiskey och så skjuts ut till ridhuset :)) Här är bildbevisen:

Käraste maken Per till häst - det var en fantastisk upplevelse

Jag skall inte lämna ut för många detaljer men jag kan säga att: Ett gott skratt förlänger livet!

Kalle hade lite fördelar på sin sida eftersom sambon Karin har häst och han har tidigare ridit:)
Kalle till häst - inte helt fel!

Nu bär det av till Invito och After Work med Eva och "Orup" // Hare bäst ridhäst:)


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Kanske något att skriva ut o hänga i lunchrummet på jobbet =)))

2009-11-16 @ 20:45:45
Postat av: Marre

Det skulle ju vara helt underbart - jag kan bara se det framför mig:))

2009-11-18 @ 21:59:42
URL: http://mialuttu.blogg.se/
Postat av: Carina

Var det för att han fick en whisky som han gick med på att "kasta" sig upp och sätta av i galopp...

2009-11-23 @ 19:02:51
Postat av: Maria

Kasta sig av i galopp var ju att ta i:) det var skritt och lite trav och utan whiskyn hade det nog aldrig gått......

2009-11-28 @ 00:19:45
Postat av: Maria

Kasta sig av i galopp var ju att ta i:) det var skritt och lite trav och utan whiskyn hade det nog aldrig gått......

2009-11-28 @ 00:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0