Tredje Advent

Jag är en person som älskar julen men på något konstigt märkligt vis så har julstämningen avtagit med åren. Jag pyntar som aldrig förr och försöker verkligen att få den rätta känslan men någonstans så är det nåt som fattas. Jag undrar om det inte har att göra med att barnen har blivit äldre. Det känns som att julen är till för barn och för oss äldre ska det vara lugn och ro men den verkar aldrig infinna sig......... Jag ordnade adventsstaken förra helgen och vi har eldat till oss en fin stege men idag har jag glömt bort att tända det tredje ljuset så vi får jobba på det i veckan - här kommer iaf en fin advensstake:


Hela vår familj längtar så mycket efter att få åka till Putte och LInda med familj i Forshaga -det skall bli så underbart att komma bort och få njuta av härlig julstämning. Jag vet att nästa år, då vi har julen, så kommer jag att sprida julstämning till oss alla men det är skönt att slippa allt stök i år// Trevlig 3:e advent

Bamsekramar // Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0