Svenska hjältar

Jag älskar att bli berörd och ibland blir det så uppenbart:) Just nu sänds Galan Svenska hjältar på tv4. Redan vid första inslaget grät jag som en krokodil - var tvungen att gå och städa toaletten annars hade jag väl sett ut som en svamp imorgon på jobbet:) Återgick till programmet efter 45 minuter och började genast gråta igen!!! Tänk så självklara saker som kan beröra - att vi bryr oss om varandra och ifrågsätter saker som händer i vår närhet. Vi kan inte gå efter devisen " Sköt dig själv och skit i andra " som jag ibland har trott att vi gått en framtid till men efter det här programmet så inser jag att det kanske är tvärtom - vi börjar att bry oss om varandra och vågar ta ställning mot det onda!!! Jag är så glad att jag gråter..........

Krama om varandra och älska din nästa såsom dig själv:))

 Här är priset till alla som vågar bry sig............och en jättefin

 

JULKLAPP:
 som jag lägger under en finfin .....julgran:))



I will be back - nu måste jag gråta lite till för programmet är inte slut!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0