Ny frisyr:)

Idag bär det äntligen iväg till en frisör och jag skall åka till Täfteå där Britt har sin salong. Det var massor av år sedan jag var hos henne och det kommer att bli så trevligt att få prata bort ett par timmar samtidigt som hon "gör om mig"........nja - det blir nog svårt:) Jag kommer med största sannolikhet att se ganska likadan ut men utan frissiga hårtoppar och mindre synliga gråa hår!!

Därefter så MÅSTE jag ta tag i kontoret. Under veckan som jag varit borta har våra nya datorer, skärmar m.m. kommit så det är fullt med kartonger och en jäkla oreda men nu så ska vi nog bli uppdaterade till 2000-talets kontor får vi hoppas:)

 Ha en underbar dag - trots det fortsatta dåliga vädret .............. Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0