Nästsista dagen......

på år 2009!!! Det är således 10 år sedan hysterin med milleniumskiftet och således typ lika länge som jag och maken varit tillsammans:) Dessa 10 år har både gått fort och långsamt; det känns som att det hänt så ofattbart mycket under dessa 10 år att det egentligen känns som minst dubbelt. Vi har bott i hus på Teg, startat upp egen advokatbyrå, sjukdomar, glädje, resor men framför allt så har våra ungdomar blivit STORA - hur gick det egentligen till?? Till Milleniumskiftet var det förberedelser som aldrig förr och här kommer en bild på en bro som man belyste till den aktuella dagen för 10 år sedan (vackert):


Jag väljer den här bilden för broar är ett stort ord och jag hoppas att vi under 2010 kan bygga broar tillsammans över problem som uppstår, mellan människor och framför allt broar av kärlek :-) Det är min förhoppning för de nästa 10 åren för " Störst av allt är Kärleken" och den klarar vi oss inte utan! Mitt mål är att så många som möjligt skall bygga broar av kärlek under 2010 - stort!!!



Det stora är att ge sitt hjärta till någon som kanske inte är beredd på att ta emot det och sitt hjärta behöver inte innebära kärlek i ordets bemärkelse utan det kan vara vänskap eller relationer överhuvudtaget! Jag önskar av hela mitt hjärta att vi är bryr oss mer om varandra under nästa år både stort som smått!!

  The Sky is the Limit // Love Mia


Kommentarer
Postat av: Emy

gulliga mamma. jag älskar dig! gott nytt år! kram

2009-12-31 @ 10:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0