Miranda-nallar

Jag älskar det som glittar och som är gulligt:) Miranda-nallar är bland det sötaste jag vet och tack & lov så har jag två tjejer som jag har överöst med nallar m.m. men nu så är de så stora så att de har ledsnat (nästan) på alla mina dylika inköp. När jag nu var på Kanarieöarna så frågade jag om de ville ha något och deras gemensamma svar var - inget glittrigt!!!! Jag fattar ingenting????? I vart fall så när jag söker bilder på google så hamnar jag ofta i teman som återkommer med Mirandanallar så nu får ni Er årliga dos!!!
¨
Så gullig nalle och med en blomma som varje kvinna vill ha av sin man:)

 

Två nallar och ett hjärta - delad glädje är dubbel glädje:)

Nalle med stjärnan - kan det bli bättre:)

Fullständig kärlek..........så skönt!!

 En riktig vän är det finaste som finns:)

 

 Änglar finns dem? Ja, i nallar:)

Älskar - älskar inte? det är frågan men nallar älskar man alltid för de är helt underbara..............men det kan maken också vara om han lägger manken till:))

Liten bild men det är en väldigt väldigt söt sovnalle och snart så kanske sängen väntar på mig också men min nalle är inte lika söt men ganska gossig när han vill:))

 

     KISS and GOODNIGHT// Nallekramar M


Kommentarer
Postat av: Miranda

HAHA jag heter miranda och ÄLSKAR dem små söta Miranda Nallarna :)

2011-07-13 @ 00:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0