Julledighet!

Nu är snart jobbet avklarat för att kunna vara ledig några dagar och det känns fantastiskt härligt. Jag har sluppit allt julstök och alla julklappar är avklarad- dessutom är jag för en gångs skull nöjd med mina inköp:) Det kanske blir så att bloggen blir lite lidande och även facebook då jag tänker att nu ska vi umgås med varandra och inte ägna tid åt datorer m.m men vi får se om jag klarar av att lämna tekniken därhän.............I vart fall så önskar jag alla en riktigt GOD JUL med tid för att umgås med varandra och koppla av inför 2010!

Granen står så grön och grann i stugan......trallalla.....

en stor kram med massor av kärlek// Fridfulla julhälsningar

Maria Julfreaket Söderberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0