Julklappar



Idag har jag äntligen kommit till skott när det gäller mina inköp av juklappar men det krävde en genomtänkt lista för att det skulle fungera:) Om man planerar och skriver ner vad man skall göra så går allt som en dans.........nu skall jag bara kolla så att tjejerna har fått lika många klappar:))  Hemma har jag paketerat klapparna i oigenkännliga paket och skall slå in allt i vackert papper. På Twilfit jag allt inslaget i världens vackraste paket och dessutom var det supertrevlig personal - det var det också på Bik Bok men hon hade bara julpresentförpackningar! Det är kul att handla när det är serviceinriktad personal.........nu har jag och Julia sett Paradise Hotel och så är det dags för kudden! Imorgon skall jag till veterinären med ......
........han mår inte riktigt bra men vi får hoppas att det inte är något allvarligt!!! Håll tummarna <3

 

Julklappskramar från Jultomten:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0