Julias dator

Julia har nu fått sin mac e-book från skolan så nu är inte henes "andra" bärbara dator lika eftertraktad så då passar jag på att använda den eftersom den är såååååååå mycket bättre än vår!!! Ungdomarna skall ha det bästa :) i vart fall så upptäcker jag att hon har en massa fina foton som jag inte kan låta bli att delge er. Hon har ju "givetvis" en digital systemkamera och då kan man skapa en sådan här fin bild av en enkel ros som hon fick av mamma::


Nu har jag varit ensam en hel dag och en hel kväll och oj så mysigt jag har haft det men nu längtar jag verkligen efter mina nära och kära; maken borde komma hem snart:) och jag hittar en bild på de underbara kusinerna som snart kommer att ses (bilden är från i somras på vårt årliga möte på Gröna Lund!)
See you soon// Moster Faster mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0