Helgmys-/jobb

Här är en bild på vår tjusiga husbil som vi nu tittat till ute i stugan. Det känns synd och skam att den mest bara står men visst är den fin? Vi har återigen pratat om att sälja den till våren och köpa en mindre variant eftersom vi numer är mycket mer i stugan och trivs så bra där. Vi får väl se - det kanske förändras till våren igen:)

I vart fall så har vi varit ett dygn i stugan och tvättat (det går inte att tvätta i vår lägenhets tvättstuga!!!) upp all tvätt som samlat på sig under en tid men det var också en mysig stund att vara där ute och titta ut mot havet som skänker ett sådant lugn!

Idag så är det Lucia - herregud vart tog tiden vägen??? Jag har inte hunnit baka lussebullar och inte blev det någon luciauppvaktning i morse heller så jag får förära mig själv och mina läsare med en mysig bild!! Nu blir det glögg, pepperkakor med ädelost och fikonmarmelad!

 En lucia som går att äta !!!

När vi nu landar hemma så har vår nya lilla katt protesterat genom att göra några av sina behov i vår säng......BLÄÄÄÄ!!!

man vi älskar honom ändå:)) Ha en mysig lucia...........Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0