Hatkärlek

Efter en lång dag på jobbet med datatrassel så ska man handla, laga mat m.m. och då man äntligen ska sätta sig ner i soffan för att se ett bra program så tar maken total kontroll över fjärrkontrollen och flippar runt som en galning!!!! Kl 21.00 börjar Criminal Minds och det är ett jäkligt bra program som jag vill se och som han också gillar men just då är han inne i Snooker (biljard) och måste se några "frames" så att man missar början på Criminal minds - jag blir så sur för det är ju början som är viktigt!!!!! Jag är arg som ett bi och stirrar på dåren som en idiot och han bara skrattar åt mig:))))) Jag kan tyvärr inte var arg länge så nu har det gått över. Julia har sällskap och skrattar på sitt rum, ljusen brinner och egentligen så har jag det underbart ..........

........så en liten liten nalle får plats i mitt hjärta:)) Jag Hatar att vara arg och Älskar att vara Glad men ibland så är det skönt att få små vansinnesutbrott:))

KRAMBJÖRNS-hälsningar till Er alla // Marran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0