Härlig dag........

Idag åkte jag till Täfteå och till Britt på Frisyrhallen - så roligt det var att träffa henne igen. Det var alldeles för länge sedan och som vi pratade och uppdaterade varandra om "allt" som hänt :)) Jag är faktiskt fascinerad att Britt hade tid att fokusera på klippningen men det gjorde hon och jag blev supernöjd - det är inte någon större skillnad (jag är fortfarande blondin) men det ser så otroligt mycket fräschare ut:



Tack Britt:) Efter att jag haft ett par härliga timmar så tog jag en tur runt Täfteå och kollade upp att allt var som vanligt men herregud det hade kommit upp en mängd hus och cykelbanor, skolan var typ utbyggd men det kändes ändå som att den härliga Täft-känslan var kvar, mysigt!

Tillbaka på jobbet så var det dags att ta tag i IT-uppdateringen, det var full aktivitet och jag försökte att hänga med i alla nya moderniteter som vi nu har fått - det kommer nog att ta ett antal veckor till innan jag är med i svängarna (Per får vi nog vänta tills 2010 med:))! Åkte och hämtade gulliga Emily på jobbet, handlade och hem till stökiga hemmet men med ny energi från det fräscha håret så tog jag tag i vedermödorna även här hemma och nu är allt som det ska. Nya mysiga filtar bidrog till att soffan blev dubbelt så skönt - nu väntar lite facebookande och sedan isäng!

Imorgon kommer uppdatering om resan till Kanaris -för nu är bilderna här på datorn. Avslutar med en bild på vår lilla buse som alltid hoppar in i alla skåp, lådor, garderober etc så fort en dörr är öppen;

 Kramisar till Er alla och Nattinatti// Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0