Gran Canaria dec-09 del 1

Just hemkommen från en veckas vistelse på Gran Canaria ska jag delge er några bilder. Det var underbart att lämna vårt mörka blöta november mot ljus, sol och värme:)

 Vårt hotell Sunprime Atlantic View i Playa de Ingles var toppen, nyrenoverat, modernt, god mat och helt barnfritt:))

 Stackars make var tvungen att gå på konferens varje dag men varje kväll belönade jag honom med vår favoritdrink - Marqurita=)) en njutbar drink som passar bäst i varma länder men den är en konst att göra!

 En semester utan shopping är ingen semester (mitt eget motto) och shoppingen skall alltid innebära en ny handväska. Detta var veckans handväska och jag gillar den, lagomt stor och färgglad - passar in i Sveriges novembermörker.....

Återkommer med del 2 vid ett senare tillfälle för nu måste jag koncentrera mig på Hell´s Kitchen där upplösningen närmar sig // XOXO


Kommentarer
Postat av: Kina



Helt underbar väska!!

2009-12-15 @ 14:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0