Glitter

Ok - jag skulle inte skriva mer om Gran Canaria men jag har tre bilder som jag vill lämna över till eftervärlden (eller kanske till mig själv) och det är bilder från tre kristallkronor som fanns på de tre "lyxhotell" som vi stannade till vid (för en drink) i Meloneras:)

 nr 1   nr 2  nr 3

Det har varit "omodernt" med kristall men nu känns det som att det är PÅ igen och iof bryr jag mig inte om det men jag gillar verkligen saker som glittrar och att få komma in i en hotellobby el bar som har en enorm kristallkrona skänker mig glädje och faktiskt lite ro:) Jag gillade nr 1 bäst........vilken är Er favorit??

Nu är det dags för sängen efter en arbetsam dag på jobbet men jag avslutar men en gullig bild som jag hittade på ett café i Las Palmas........

  Relax my friends and sleep well/ XO


Kommentarer
Postat av: skogsmulle

Håller på nr 1 och katten är cool:)Har en kristallkrona över, hör av dig om du är intresserad

2009-12-11 @ 11:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0