Gemenskap

ordspråket "ensam är stark" kan slänga sig i väggen. Det är genom varandra som vi får vår styrka och att få förmånen att vara med sina vuxna barn en kväll gör att man växer som människa. Ikväll har jag, emily och julia gemensamt slagit in våra paket, lyssnat på julmysikt och druckit julmust. Så underbart härligt och berikande för själen:)) Det är så härligt att få möjligheten att ibland få vara med sig själv men att få vara med dem du älskar är livet!!!

Tillsammans blir vi så mycket mer och får styrka av varandra fastän det ibland är mörka moln på himlen!! Den som vet förstår vad jag menar! Nu är det verkligen dags att gå till sängs och jag ger alla mina vänner en riktigt stor björnkram;

Björnkramar // mamma björn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0