Borta bra men hemma bäst!

Jag älskar att resa men jag älskar verkligen att vara hemma och ibland blir ekvationen för svår. Vi har haft en härlig vecka på Gran Canaria; vädret var toppen, maten god, trevligt sällskap och mysiga utflykter...... och jag passade på att ta spabehandlingar när Per var på kurs:))) Ibland är en advokatfrus liv verkligen toppen!!!!! Imorgon då jag fått iordning på min iphone ska jag lägga upp bilder från vår tripp......



Det värsta med charter är dock de ofattbart trista restiderna - vi steg upp 03.30 inatt och kom hem till Ume´ kl 15.00. Tog mig en promenad i ett regnigt mörker för att handla upp kylskåpet sedan så bjöd vi våra underbara ungdomar på Pannbiff m lök och potatis - gott, gott, gott-i-gottgott:)

Nu softar jag och Jullan i soffan - snart kryper jag isängs där maken och Elvis redan ligger och sussar:)) godnatt mina vänner - nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen// Mia Fia







Kommentarer
Postat av: skogsmulle

Härligt, jag har saknat din blogg:)

2009-12-07 @ 16:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0