Bebisar

Jag är barnsligt förtjust i våra katt bebisar som nu faktiskt är över 2 år men det är som att de är en del av oss - de har alltid funnits hos oss (vilket de också har:)). Jag hittade en bild här på julias dator när isac och leo var pyttesmå och de var så underbara då vilket de också är idag - fattar inte att vi inte tog mer bilder men men...............

De är sötast i världen! Lite konstigt är det att jag är så otroligt förälskad i våra katter - jag känner att andra människor inte alls är lika berörda av mitt ämne men det får väl vara - det är tur att vi i familjen är lika engagerade i våra små-bebisar:))

Jag avslutar kvällen med ett foto som Julia gjort om i svart-vitt och som är från vår öppenspis i stugan och jag tycker själv att det är himla snyggt:))

Godnatt alla kompisar // Maria från Bahia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0