Back in business:)

Efter en underbar julledighet på typ 6 dagar i Forshaga så är vi tillbaka i Umeå och hemma! Ett av mina bästa talestätt är verkligen: " Borta bra men hemma bäst " - jag älskar verkligen att komma hem även om det innebär en massa uppackning, tvätt, städning, handling m.m. men mitt hem är min borg och det är verkligen typ; "Where ever I lay my hat - thats my home " men det innebär att jag måste vara runt mina saker:)) Jag älskar att vara med min familj och jag älskar faktiskt vinter..........

men - herregud, har jag blivit bönhörd:) Det snöar ju som aldrig förr och här i Västerbotten är det ju som i barndomens dagar.........underbart jobbigt!

Klockan är slagen för att gå isäng efter en lång dag.......men jag vill bara säga att nu är jag tillbaka:)

KRAM
 till min älskade familj och mina vänner // Mia Fia Blärran Söderberg Nyberg

Kommentarer
Postat av: skogsmulle

Glad att du är tillbaks. Har saknat din blogg:)

2009-12-30 @ 13:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0